søndag 18. oktober 2009

Scrappekrig på BV!

Det er scrappekrig på hobbyforumet på BV. Første runde blei avslutta i går og eg er utrulig fornøyd med resultatet. Eg fekk faktisk flest stemmer i mi gruppe! Hadde eg aldri trudd. Det er jo så utrulig mange flinke scrappere der inne:-) Gleder meg til neste runde!

Første oppgåve var:

"Lag en LO som inneholder FIRE bilder!! Selve loen og bildene skal være i sort/hvitt, og du skal bruke en farge som skiller seg ut fra det sorte og hvite! Dette gjøres i pynten og evt tittelen. Tittel og tema velger dere selv!!! "


Mønsterark; Creative Imaginations: "Narratives"
DaysyD's: Small Floral solid antique black

Har brukt ein kvit kartong med swirls på (syns ikkje på bilde), laga tittelen med silhouetten, skrifttype Edwardian Scrips ITC.
Pin It

5 kommentarer:

  1. denne var kjempe fin:) masse lykke til videre:)

    SvarSlett
  2. OMG!!! Så nydelig. Jeg var ganske giftesyk fra før, men ble jammen ikke mindre nå. Utrlolig lekkert.

    SvarSlett
  3. Fy søren, jeg blei helt stum av beundring da jeg så denne loen! Og jeg stemte SELVFØLGELIG på den!! Du er skikkelig flink, og det skal bli moro å se hvordan du løser neste oppgave:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Flott oppsett og nydelig med rødt:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)