søndag 15. november 2009

Scrappekrigen oppgåve 5

Kom akkurat vidare denne gongen og:-)

Dette var oppgåva; "Lag en LO hvor du bruker MINST 4 av regnbuens farger (Rød, Oransje, Gul, Grønn, Blå, Indigo og Fiolett) i større eller mindre grad. Utenom det kan man bare bruke svart ELLER hvit."

Kosa meg veldig med denne fargeglade LOen med bilde av mitt kjære tantebarn som smaker grilla marshmallow for første gong. Her har eg stort sett brukt bazzil. Pynten og tittelen er skjært ut med silhouetten. I tillegg har eg pynta ved å sy på blomsten og pynta med brads. Fekk endelig brukt mønstersaksa eg har hatt sidan eg starta. Har liksom glømt den ut. Eg er veldig gla i den enkle stilen uten veldig masse pynt. LOen blir litt flat, men syns bildene kommer veldig godt fram. Er nok gått litt av moten denne stilen her, men liker den eg:-)

Pin It

1 kommentar:

  1. Så koselig då. Eg lika dinna stilen kjempegodt. Syns da e fint når da e "reint" eller ka eg skal sei. Råkul blom då. Trur eg må herma litt ette dinna eg......

    inge

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)