onsdag 17. november 2010

Scraphaugens scrappestaffet oppgåve 4

"Denne gangen skal dere bruke maling! Du kan male på mønsterark og kartong, og lage ditt eget mønsterark. Eller du kan male noe av pynten, men malingen skal vise godt! Maling kan også være f.eks glimmer mist eller cracle pain, og bare fantasien setter grenser. I tilegg skal du ha med tekst, som skal være en del av en sang! Du velger selv om du vil lage kort, LO eller altered prosjekter."

Denne gongen har eg scrappa eit av favorittbildene mine av Helle Alida. Hadde lyst til å scrappa ut fra fargane på pynten så det blei den første blå layouten til ho:-) Syns det passa til ei jente eg:-)

Eg har malt bakgrunnen med hobbymaling og gesso og brukt samme fargane på bølgepappen som eg og har stempla med. Chipboardbokstavane er malt med cracklepaint. Har endelig fått prøvd mesh og:-)



Då eg var gravid med Helle Alida var me på 3D ultralyd og fekk sett ei heilt nydelig jenta! Me fekk med ein DVD med bildene og det var lagt til ein sang av Åsa Jinder som blei favorittsangen min det svangerskapet. Syns teksten passer utrulig godt og. Sangen heiter " Av längten till dig".

Derfor er tittelen ei strofe frå sangen og eg har og skrive ned det første verset og refrenget.






Må legga til at eg elsker silhouetten min! No har eg fått til å bruka skissepennar og og fått tak i nåken kjempe fine i metallic farge:-) Mykje finare enn mi håndskrift;-)
Pin It

2 kommentarer:

  1. Wow - det var lekker malingsbruk det. - og mesh da, synes det er så vanskelig å bruke. Kjempeflotte farger, og er helt enig i at det funket godt til ei jente;-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)