onsdag 30. november 2011

Nokre stafettbidrag

Litt seint men vil jo legga ut dei siste stafettbidraga fra høstens scrappestafett. Det var utrulig gøy å væra med, og herlig å komma i gong med scrapping igjen:-)

Oppg 8:
Her var oppgåva "swirls"




Oppg. 9:
Her skulle me scrappa ulike stilar, og eg fekk vintage


Elsker dette bildet av bestefar og søstera. Så herlige dei er der dei står rett opp og ned:-)


Oppg. 10

Her skulle me scrappa det finaste me kan, og då scrappa eg selvfølgelig den finaste eg veit:-) (eller ein av dei to finaste;-) )




Pin It

4 kommentarer:

  1. Så lekkre loar du har laga da , elsker bilde på den nedeste å oppsette på den øverste å heilheita på den i mitten , så vakkre , enkle å utrulig fine sider
    Takk for titten klem Marion

    SvarSlett
  2. Hei hei - og takk for en hyggelig kommentar i bloggen min!!!:)

    For noen fine layouter du har laget her!! Så lekre!! Her viser du at du behersker flere stiler. Utrolig flott!!:)

    Håper du og dine får en fin helg:)

    SvarSlett
  3. Så lekre Loer!! Den vintage LOen var bare helt nydelig!!

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert du har laget ! Kjempeflotte layouter! Må si jeg falt veldig for den første - de swirlene var utrolig kule !
    Ha en flott dag!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)