lørdag 26. november 2011

Skissedilla # 138

Fekk scrappa til skissedilla igjen:-) Er så greit å scrappa til skisser:-)

Eg har sett så utrulig mange LOer i det sista i Finnabair stil etter at ho hadde kurs. Utrulig flotte og har jo sååå lyst til å læra det sjølv! Så eg har jo drive og øvd og øvd og ikkje heilt fått da til. Til slutt endte eg opp med denne bakgrunnen som med bilder og pynt til slutt utgjer ei sida eg er fornøyd med:-)

Bildene er fra i sommar då me var på isbar i Tønsberg og spiste ekte italiensk is. NAM! Bildene er tatt med mobilen med hipstamatic cam. Blir så kule effektar med det syntes eg:-)
Og så eeeeeelsker eg distress stains!

Her er LOen:


 Og her er skissa:




Pin It

1 kommentar:

  1. Helt nydelig!! Elsker de klare fargene på denne. Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)