lørdag 5. november 2011

Skissedillaskisse#135

Det er så herlig å endelig scrappa igjen! Eg er veldig til å scrappa til utfordringar - då får eg eit skikkelig spark og så er det jo så masse fantastisk inspirasjon!

Skissedilla har alltid fantastiske skisser og prøver å få scrappa dei.


Denne layouten levde sitt eige liv. Hadde heilt andre planar med mykje meir detaljar og element, men så blei det noko heilt anna Fant denne filterpapir-pynten som eg tenkte måtte passa bra siden det var kvite laken. Og så skulle eg berre prøva glimmermisten litt (trur eg begynner å bli hekta;-)). Og så skulle eg berre.. men så såg eg at den var ferdig;-) Og er veldig fornøyd med resultatet.


Bildet er fra i sommar der Helle Alida elska å laga hytter av tepper o.l. Og ka e vel då bedre enn å ha hytta under nyvaska laken?

Skissa er snudd litt på. Tok eit stort bilde i stedet for to små og flytta det nederst på arket for da passa best med sprayen.



Her er skissa:






Pin It

2 kommentarer:

  1. Nydelig LO, Arnlaug! Herlige, duse farger og kjempefint bilde. Stilig pynt, og veldig fin misting( ja, mist er GØY :) ). Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Flott LO du har scrappet. Likte de lyse fargene som fikk bildet til å komme godt frem på LOen.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)