torsdag 8. mars 2012

Tullejenta

Då har eg laga eit bidrag til skissedillaskisse # 153.

Bildene er av yngstejenta som gøymer seg bak kosekluten sin og seier BØ! Dette kunne ho holda på med kjempe lenge og lo veldig kvar gong me sa bø:-)

Eg har fulgt skissa veldig nøye men ellers tok layouten egne veier. Skulle egentlig bli veldig enkel og ha fokus på den malte bakgrunnen. Så fant eg resteboksen og klarte ikkje å stoppa. Men blei veldig fornøyd med resultatet:-)



Her er skissa:

Litt detaljbilder:



ville ha med eit femte bilde og det passa jo med skissa og. Blei ein mini-cluster oppe i hjørne med resteark. Tagen har eg malt med distress og akrylmaling. Ny dilla på gong trur eg:-)

Dådyra er kutta ut med silhouetten og så har eg malt osteklut med distress og mist. Gøy å få brukt litt gammal pynt og som "sweet"-merket og kanina under. Elsker og stoffblomane fra Basic Grey!

Pin It

2 kommentarer:

  1. Denne var herlig! Lekre freshe farger du har brukt, og de rådyrene var jo bare så søte da :)

    SvarSlett
  2. Herlig bildeserie! De er så søte når vi gjentar i det uendelige og de ler jo hver gang hehe.Du har fulgt skissa nøye, moro å se løsningen din:)Liker dine rosa og grønntoner, friske farger!

    Klem Lula

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)