tirsdag 1. mai 2012

bleierompa:-)

Dette bildet har eg hatt liggande ei stund, ja i snart to år faktisk! Bildet er tatt like etter at Helle Alida lærte og gå og ho var så herlig der ho stabba rundt i berre bleio:-)

Dette er mitt bidrag til " So cute suprise 4" hos TJSC.

Her var oppgåva;   "teip her, teip der, teip i vei"


 Eg prøvde først å laga roser av teip men fekk ikkje da heilt til;-p Så då blei da "bladene" til blomane i stedet;-)


Jammen meg fekk eg levert alle oppgåvene som vart lagt ut i april:-)


Pin It

5 kommentarer:

  1. For en utrolig herlig layout, med et kjempe herlig bilde! :) Flotte og friske farger, og tape-blomstene var veldig kreativt!

    SvarSlett
  2. Herlig fargerik! Og de hjemmelagede blomstene var sååå søte :) mye lekker tape ser jeg også. Takk for at du tok også denne utfordringen :)

    SvarSlett
  3. kjempesøt med et herlig bilde.
    likte rosene dine godt altså.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  4. Så herlig bilde! Og flott LO i herlige farger! Stilig med de snurreblomstene! Har l.agd noen sånne i de siste jeg også! Mine har en tendens til å bli litt skjeve og rare, men det er vel en del av sjarmen ;-)

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

    klem Stine :-)

    SvarSlett
  5. Oi, denne var vel fin da!Elsker fargene du har brukt og måten du har brukt teipen var kjempefin!

    Moro og se at du er med hos oss i TJSC!

    Håper du får en super helg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)