lørdag 5. mai 2012

Drømmeprinsesse

Eg har fulgt med på Scrappehuset lenge men trur ikkje eg har deltatt på ein utfordring der enda. Men denne måtte eg berre levera for den passa perfekt til ein layout eg hadde planar om å laga.

Oppgåva lyder som følger:


"Lag noe til en liten prins eller prinsesse"

Eg har scrappa eit sove bildet av den nydelige prinsessa vår Helle Alida:-) Då bildet blei tatt var ho inne i ein periode der prinsesser var veldig stas. Kanskje ho drømmer om det?
Drømmeslottet er tegna med silhouetten og så har eg prøvd å laga ein slags drømmestjernehimmel med halvperler.



Og så må eg få med at eg var så heldig og vinna hos TJSC:-) Herlig start på helga:-)



Pin It

6 kommentarer:

  1. Nydelig og sart side , takk for at du er med

    SvarSlett
  2. OIJ!!! Så lekkert! Og så gøy at du ble med!
    Dette var en kjempefin LO!
    Tusen takk for at du ble med!

    SvarSlett
  3. Så sart og vakker side du har laget av prinsessa deres:)Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

    SvarSlett
  4. Velkommen som deltaker hos oss:) Håper vi får se masse mer fra deg fremover:)
    Vakker - vakker og vakker.

    :)

    SvarSlett
  5. En kjempe vakker LO, bare så utrolig søt :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott den var! Likte oppsettet på denne veldig godt, og bildet var nydelig :) Som Vibeke sier, velkommen som deltaker hos oss :) Jeg håper også å se mer fra deg fremover - du har en herlig stil :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)