onsdag 2. mai 2012

Solstråle

Dette er første gong eg prøver meg på ei oppgåva hos "the color room", men no når eg er så godt i gong med scrapping igjen vil eg prøva mest mulig:-) Og denne paletten var jo nyyydelig!

Eg synest fargane var perfekte til denne sommer layouten som og er 7 måneders sida i babyalbumen til Nora Sofie.

Og her er paletten. Grønnfargen min blei litt sterkare men ellers er eg rimelig nær;-) Og skissa er fulgt ganske bra bortsett fra at det er 1 bilde og eg har flytta litt på pynt og tittel.



Og så blei denne LOen satt "on the watch list" hos csi case no 16:-) Alltid kjekt med litt skryt:-D




"Arnlaug's photo is absolutely charming. We just adore those sweet rosy cheeks. We love how she's rolled back the corner and tied it up. She did a wonderful job incorporating the CSI Coordinates into her page. The stars, banners, and music elements add a sense of festivity to this darling birthday page."

Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)