søndag 27. mai 2012

"A walk in the books"

Jammen meg rakk eg csi denne veka og:-) Har satt meg eit mål om og klara flest mulig, og aller helst alle oppgåvene der:-)

Det er ikkje ofta eg har engelsk tittel, men denne gongen blei det berre sånn, og det passa bedre på engelsk enn på norsk. Tittelen og sida skal vise at bøker kan væra som ei eventyrferd og den forteller om kor glad Helle Alida er i bøker og om den fantastiske fantasien små barn har:-)
(ser bildekvaliteten er skikkelig dårlig..)


Her har eg (utenom alfabet) kun brukt csi coordinates. Fantastisk at me får dei til "sakene". Som bevis har eg brukt: spiralar, soppar, insekt, falske sting. Som vitnesbyrd har eg skrive i ein spiral og langs ein "sti".
Og her er saksmappa:





Pin It

2 kommentarer:

  1. For en utrolig morsom layout! Ble glad bare av å se på den :)

    SvarSlett
  2. This is so gorgeous and I love the design! You really have ACED this challenge. In fact I can't even think how anyone could do better! It's BRILLIANT!!!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)