mandag 4. juni 2012

Bestemor

Denne layouten handler om bestemor som er 95 år. Bildet er takk på bursdagen hennes som var heilt strålande!

Bestemor er til stor inspirasjon for heile familien, og ein stor rollemodell for meg. Ho har alltid vært så aktiv, interessert, omsorgsfull og god! Er så gla i ho og stolt av at eg har ei så fantastisk bestemor:-)

Eg har laga til case file no 21 hos csi. 

og leverer den og til Scrapperiket sin utfordring # 52 der ein skulle ha med doily/kakeserviett.
 

Som bevis har eg brukt ein doily, blomar og lag
Som vitnesbyrd har eg skrive om forholdet eg har til bestemor.

Og her er saksmappa: 



Og så kom eg på Watch list veke 20 og :-)


"The design of Arnlaug's layout conveys the delight in books that she and her children have. We were impressed that her page is made almost entirely of the CSI Coordinates, and we think the fanciful spiraled journaling looks fantastic against the brown background. Her hand-drawn snail and toadstool add to the whimsy of her page..  From the sweet photo of her daughter engrossed in the book to the snails and bees trailing the story, Arnlaug's page is pure delight."
Pin It

2 kommentarer:

  1. Herlig Arnlaug. Så flott å scrappe bestemoren din. Plutselig en dag er de ikke der lengre, så viktig å sette pris på de mens de er der :-) Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. Så flott denne LOen var :-) Heldig er du som har en så sprek bestemor! Takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)