torsdag 30. mai 2013

Helle 2012

Helle er barndomsparadiset mitt. Her bur bestemor og her har me vært maaaange feriar og eg har utrulig mange gode minner her:-) Bestemor er no blitt 96 år og greier fortsatt det meste sjølv! Ho har 4 barn, 9 barnebarn og 17 oldebarn. Eg har ein drøm om at mine barn og får muligheten til å skapa mange gode minner på Helle.

Bildet på denne sida er eit typisk bilde fra Helle, der me prøver og stilla opp for fotografering på trappa til bestemor, noko som ikkje er spesielt enkelt;-)

Til denne sida har eg brukt ei skisse inne hos Scrapfriends. Der inne er det heilt utrulig mykje herlig inspirasjon!

Helle is my childhood paradise. My grandmother lives here and we have spendt many holidays here and I have so many good memories here :-) Grandma is now 96 years and still manages mostly self! She has 4 children, 9 grandchildren and 17 great-grandchildren. I have a dream that my children will have the opportunity to create many fond memories of Helle to.

The image on this page is a typical image from Helle, where we try and set up for photography on the stairs at grandmothers house, which is not particularly easy;-)

In this page I have used a sketch from Scrapfriends. You'll find so much incredible inspiration!



Some details:


Pin It

1 kommentar:

  1. Hi Arnlaug!! Gorgeous page!!! I love your take on the sketch! Beautiful colors and little details!!!Thanks for playing along at SF!!xx

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)