onsdag 26. juni 2013

Gjestedesigner hos Purple Pumpkin!

I juni har eg vore gjestedesigner hos Purple Pumpkin og fått kosa meg med masse av dei herlige produkta deiras:-) 

Dei har eit stort utvalg heilt spesiell pynt som virkelig kan setta prikken over I'en på ein layout eller andre prosjekter.

Mi første side er ein mixed media layout. Det er mange forskjellige medium på denne og sida er inspirert av Lene Neby sin stil. Eg var så heldig og væra på kurs med ho tidligare i år.

 Ideen til sida kom då eg såg buttonen med regn skya. Den minner meg om korleis somrane ofte er her på vestkysten av Norge. Bildet er tatt rett etter at me kom hei, fra en herlig ferie i solfylte Spania, og det viser kor mykje gøy barn kan ha sjølv utan sol.





Den neste sida mi er i ein litt anna stil. Då eg såg hjerte knappen tenkte eg med ein gong at eg måtte scrappe eit bilde av jentene mine som blir bedre og bedre venner for kvar dag.




Til slutt valgte eg å lage eit kort. Eg lager ikkje akkurat for mange av dei og prøver og gjera noko med det;-)

Da jeg så denne herlige Panda Jumbo Button'en blei eg nesten litt forelska;-) Eg tenkte først å ha den på ein LO men tenkte den ville være perfekt for eit kort dersom nokon treng ein oppmuntring.


Pin It

4 kommentarer:

  1. LOVE that rainy day layout! Amazing!

    SvarSlett
  2. hello, i can't understand a word ;p but just love works on your blog! i'm going to stay here for a while :)

    SvarSlett
  3. That first layout really got to me. So many gorgeous details. Love it

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte Lo`er og kort :)
    Ha en flott sommer dager :)
    Ps la meg som følger;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)