lørdag 31. mai 2014

"Working girl"

Det er så gøy med nye utfordringsbloggar så eg prøver å få gjort flest mulig av utfordringane i starten, så blir det forhåpentligvis mange fleire etterkvart:-)
Scrappelyst sin mai-utfordring er "Vår". Vår er jo favoritt årstida mi og eg elsker å scrappe sider fra våren. 

Denne sida kosa eg meg skikkelig med. Masse gøy i bakgrunnen dekka med maling og mist, det kjekkaste eg veit å bruka. Og bildene av "jobbe jenta" vår er jo heilt herlige:-)

It is so much fun with new challengblogs so I try to get done as many of the challenges as possible in the beginning, so hopefully I'll continue to do the challenges  :-) 
Scrappelyst has "Spring" as their May challenge. Spring is my favorite seasons and I love to scrap pages of spring. 

This layout I really enjoyed making. Lots of fun in the background covered with paint and mist, the things I love using. And the pictures of our "working girl" is completely lovely :-)




































I made this page for the june palette over at The color room. This time you have to use fabric on your projects. I used cheese cloth on mine:-)











Pin It

2 kommentarer:

  1. Virkelig en lekker LO, og så skjønne grønntoner. Synd du ikke rakk tidsfristen vår, men vi krysser fingrene for at vi får se flere av dine herlige prosjekter i utfordringer hos oss :-)

    Wenche, Scrappelyst

    SvarSlett
  2. For en utrolig lekker LO, med flotte grønnfarger!

    Tusen takk for at du deltok i utfordringen vår, selv om du dessverre ikke rakk tidsfristen! Håper å se flere flotte prosjekt fra deg i senere utfordringer :)

    Linda, Scrappelyst

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)