lørdag 16. august 2014

Scrapfabriken hos Project life Norge

Som resten av teamet hos Project life Norge har eg og fått prøva korta til Scrapfabriken. Herlige fargerike kort som passer meg veldig bra:-) Ta gjerne ein titt på Jorunn sitt innlegg om du vil lese meir om Scrapfabriken.

På mi første side har eg brukt korta "Födelsedagar".


 Desse passa virkelig perfekt til bursdagssida til eldste jenta mi. Nokre av korta har eg fornorska litt medan andre lot eg væra svenske;-)


Korta "Fika" var i herlige bruntonar. Det betyr vel noko slikt som "forfriskninger" om eg har forstått rett? Og forfriskninger må me jo ha:-)



 Det er ikkje ofte eg scrapper brune sider uten litt fargeklattar, men dei var jo heilt supre til å dokumentera noko av det beste med Tenerife - nemlig Leche Leche! Å kor eg elsker den kaffen der altså. Utrulig søt så eit glass holder;-) 



Den siste pakken var korta "Dokumentera". Dette var nok favoritten min siden dei passar til alt!


Elsker fargane på desse korta og teksten passa supert for litle snuppa som utforska det meste:-) Digger det siste kortet her "spana inn" - passa rimelig greit til bilde;-)


Det var alt fra meg:-)



Pin It

1 kommentar:

  1. Flotte sider, og så gøy å se alle de forskjellige sidene som er blitt laget med disse kortene. Du er heldig som har sånne nydelige modeller ;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)