søndag 5. oktober 2014

Eg vant!

Eg trudde nesten ikkje mine eigne auger i dag då eg såg at eg vant hos Prima! Utfordringen eg vant heiter Prima Product Picks og det var ein heilt nyyyyydelig pallett:-)

Her er det dei sa: "Arnlaug's layout is soft and sweet...to the point of perfection! With lots of amazing texture, she still kept the layout filled with interest, yet not overwhelming to our senses! And isn't that photo pure heaven? Congrats, Arnlaug! "

Og jammen meg så blei ein anna layout plukka ut og vist fram og:-) Denne var til skisse utfordringa deiras.







Pin It

5 kommentarer:

  1. Gratulerer! Og de LO ene var jo bare helt skjønne:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse arnlaug, vell fortjent!!

    SvarSlett
  3. WIIIII Gratulerer :) Ikke rart at du vant for denne er SÅÅÅÅÅÅ nydelig :) Og den andre LOen også, elsker disse to :)

    SvarSlett
  4. Hello! Oh it was so lovely to hear from you! Your layout is absolutely stunning! Love the vintage paper peeking through and the colours are divine!!! :D

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!! Vel fortjent - begge er nydelige!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)