torsdag 30. oktober 2014

Ventetid

Eg er laaangt i fra å få julestemning men ungane er allerede i gang med nedtelling til jul:-) Eg har ikkej scrappa så mange julebilder fra i fjor, så tenkte det var på tide no før årets bilder kommer;-p

Eg er veldig gla i å scrappa etter skisser så utfordringa til Scrappelyst passa meg perfekt. Utfordringa var å velge ei av skissene i galleriet deiras og der var det maaaange fine! Greidde å velge ei til slutt:




På denne har eg storkosa meg med masse ulike medium, mist, maling, scraps og kos:-) Elsker å sitte i timevis å leke med klisj og klæsj:-D










Pin It

4 kommentarer:

  1. For en fantastisk flott LO!!
    Nå fikk jeg julestemning siste dagen i oktober.
    Tusen takk for at du deltar på skisseutfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. For en herlig LO! Mange stilige elementer som tilsammen gir en nydelig helhet! Og julestemning!
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst!
    Hilsen Ann Kristin

    SvarSlett
  3. Utrolig lekker layout! Virkelig stemningsfull!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst :)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett
  4. herlig bilde og finfin LO du har laga...ha en flott dag videre

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)