onsdag 25. mars 2015

Utfordring # 3 hos Kreativ Scrapping

Hos kreativ scrapping er det ein super utfordring i mars: Utfordring # 3 er Bingo:



Eg er seint ute med å blogge denne men det er enda litt tid igjen:-)

Eg har og brukt loddrett rad til høgre på brettet; tag, papirpynt og maling/mist.
Bakgrunnen er først malt med gesso rundt der bildet skal være. Eg har så stempla litt rundt om kring med Versamark og så embosset stempeltrykket. Eg har så hatt på glimmermist sammen med vatn for å få ein vannfarge effekt. Eg har og dyppa stempelet i glimmermist og stempla med det.
Det neste eg har gjort er å legge biter med papir og papirpynt lagvis, mellom annablondeserviett og die kutz. Til slutt litt pynt med blomster (desse er heilt supre til det) farga med glimmermist og papirpynt og bling.







Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)