onsdag 29. april 2015

Mai

Endelig er det skikkelig vår og eg har kosa meg med å lage vårlige tags med utklipp fra mønsterarka Time to flourish fra Graphic 45. Denne serien har to ark per måned, eit mønster ark og eit klippeark. Eg har brukt Mai arka.

Du får kjøpt arka hos Kreativ Scrapping.

Eg har laga desse til april utfordringa til Scrappelyst som er "Blomster". Eg har valgt å ikkje lime på ekstra blomster til pynt slik at utklippa frå arka skal få fokus:-)



Eg har først bygd opp ein bakgrunn med gesso, mist, tissue paper og washitape, før eg pynta med utklipp fra arka.


Her har eg lagt to utklipp over kvarandre og stifta på kanten slik at teksten er delvis skjult men kan leses om ein "blar" blomsten til sida.























 Bak kortet står ein liten beskjed til mottaker:-)

Pin It

3 kommentarer:

  1. Så flotte og vårlige disse var!! 😊

    SvarSlett
  2. Så lekkert og kreativt. Nydelige farger.

    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Nydelige tags.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)