onsdag 1. april 2015

Sommerglede - Utfordring hos Kreativ Scrapping

I dag er det klart for ei ny utfordring hos Kreativ Scrapping

Til denne utfordringen har vi latt oss inspirere av en farge som mange gjerne forbinder med nettopp påsken og våren:
#4 - GULT ER KULT 

Etter eg no har vore på ferie så er eg i skikkelig sommersteming, så då blei det rett og slett eit bilde av ein av mine sommerfavoritter:-)


Eg har laga ein veldig enkel layout til denne utfordringa. På bakgrunnen har eg teikna sirklar med gelatos som eg har gått over med ein pensel med vatn. Så har eg lagt ein stor tag og nokre Project life kort lagvis under bilde. Nokre små splatter med mist måtte og til:-)


Pin It

1 kommentar:

  1. Herlig LO!
    Liker bruken av PL-kort på LO.
    Og gult er virkelig kult.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)