søndag 2. oktober 2016

Firenze ~ Oktoberutfordring hos Papirdesign

Då er det klart for oktoberutfordringen hos Papirdesign:-)

"Ny måned - nye muligheter!
Vi i Papirdesign er klar med en ny utfordring til dere som vi håper faller i smak ♥

Denne gangen er utfordringen:
LAG PÅ LAG"

Eg eeeelsker lag på lag, og ofte blir det mange lag med ulike medium i bakgrunnen, så mange lag med ark og diverse pynt:-) Så denne passet meg perfekt:-)

Eg har laga ein mixed media layout inspirert etter kurset til Terhi Koskinen. Eg har vel muligens kombinert dei to teknikkene me lærte;-)

Eg mimrer tilbake til sol og varme, slik blir eg gjerne når høsten setter inn. Denne gangen har eg laga ein layout fra Firenze som passer til desse  layoutene fra samme reise. 

Eg er ikkje heilt klar for å vise fram juleprosjekter enda, men då er det jo så flott at mønsterark fra  Papirdesign som regel har ei side som passer til det meste:-) 


Her har eg stanset ut ein av dei nye rammediesene i tynt kork papir. Likte kontrasten det gav mot alt det blåe. 


 Enkelt pyntet, med utstansede hjerter og ein vakker kirsebærblomst<3 p="">

Produkter
Ark: Gledelig jul - PD16195 Snømenn, PD16215 Pepperkakebyen, PD16199 Snø i luften, PD16216 Vinter og snø
Dies: PD16202 Ramme 2
Blomster: blå kirsebærblomst 
Annet: Blonder

Ha ein nydelig onsdag:-) Klem fra Arnlaug




Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)