onsdag 11. januar 2017

Alt blir så mye bedre med en kopp te....

Hei hei og godt nytt år fra meg:-) I dag blogger eg for Papirdesign:-)

Her i vest er det regntunge, mørke januar dager og eg veit om mange som har tunge dagar no. Januar er visst og "National thank you card month", så då tenkte eg at eg ville laga noko som seier takk samtidig som det muntrer opp. Og for dei som liker te, kva er vel bedre med ein boks te til å varme seg på i denne mørke, kalde tida?

Må berre sånn heilt forsiktig legge til at denne gongen sleit eg virkelig med bildene. Kameraet og været samarbeider ikkje for å sei det sånn, så litt uklart her og der og litt mykje blitz. Eg er ikkje noko gla i å bruke blitz då eg syns bildene blir for harde, men men, nåken gongar har me rett og slett ikkje noko valg;-)

Eg har dekorert ein boks fra ein telefon. Denne var veldig enkel å dekorere. Eg har limt på resteark og gått over med gesso på kantene for å gi den eit litt mjukere uttrykk. Stemplene er klippet ut om malt litt tilfeldig med vannmaling. Blomstene har fått litt gesso og glitterpaste på seg:-)



 Sjølv om eg desverre ikkje digger te så digger eg desse stemplene:-) Og eg veit at for alle dei heldige som liker te, er dette ein koselig gave:-)

 Her ser du litt bedre korleis gessoen er med på å mjuke opp kantene å få papirene til å gå meir i eitt med boksen.
 Blomstene har fått litt gesso og glittermaste for å passe meir inn i årstiden.

Produktliste:
Ark: Gledelig jul - PD 16200 Kristorn, blå og PD 16229 Julens hvite blomster
Stempel: PD 16184 Te og kaker
Blomster: Asalea blå, julestjerne hvit, blå og rosa roser i ulike størrelser 




Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)